dimecres, 16 de març del 2016


Resum Assemblea Extraordinària de l’AMPA

 
El passat 07 de març, es va celebrar una Assemblea Extraordinaria de l’AMPA on es va aprovar la modificació del Reglament de la Cooperativa de l’escola i de la quota de la Cooperativa pel curs 2016-2017.

Els punts que s’han afegit al reglament son:

        Punt 22: Per gaudir de tots els serveis que ofereix i gestiona la Cooperativa és obligatori tenir la quota pagada abans de l’inici de curs.

        Punt 23: El pagament es farà en tres terminis, la primera setmana dels mesos de Juny, Juliol i Setembre.

       Punt 24: Les famílies que acreditin circumstàncies greus justificades (causa major) per afrontar la totalitat del pagament en els terminis acordats, s’hauran de posar en contacte amb l’AMPA abans de l’inici de curs escolar. Una comissió formada per la Junta de l’AMPA i l’equip directiu decidirà com resoldre cada cas i tractarà, en la mesura del possible, oferir una solució a aquests casos. Si es pot arribar a un compromís de pagament alternatiu acordat entre la família i el centre, la família es farà responsable de complir-lo en els terminis acordats. L’incompliment del mateix implicarà no poder gaudir dels serveis que ofereix i gestiona la cooperativa.
 
        Punt 25: No podran gaudir dels serveis de la cooperativa les famílies que mantinguin deutes de cursos anteriors. Aquestes famílies hauran de satisfer els deutes i complir amb els requeriments de pagament del curs corresponent en el mateix termini indicat a l’art. 23.
 

La quota pel curs 2016-2017 serà de 240,00 € per alumne i es pagarà en tres terminis independentment del número de germans:


1.    Primera setmana de juny: 80,00 €

2.    Primera setmana de juliol: 80,00 €

3.    Primera setmana de setembre: 80,00 €

 

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Buenos días.
    A fecha de hoy 23/06/2017 he preguntado cuando se procederá a la devolución de la fianza de los libros ya que mi hija ha acabado el 6º curso y en consecuencia, el próximo mes de septiembre ya no volverá al colegio.

    La respuesta por parte del AMPA es que la devolución de la fianza se atenderá a finales de julio, principios de septiembre.

    No veo correcto, bajo ningún concepto, esta demora.

    Ruego, que con la misma celeridad y puntualidad, en mi caso, he efectuado en 13 AÑOS, los pagos acordados en el AMPA, que se devuelva en la primera quincena del el mes de Julio, como máxime, la devolución de la misma (que es el mismo periodo de tiempo que tardó Montse en efectuar el ingreso, hace cuatro años).

    No entiendo que la comprobación de la devolución por parte de dos clases tarde más de dos semanas en efectuarse, a sabiendas de quien o quienes son los que deben, ya que lo tendréis sumamente controlado.

    Atentamente.
    Olga Montserrat Gallego

    ResponElimina